Uitmarkt <br>40 jaar!

Uitmarkt
40 jaar!

Stichting Amsterdam Marketing uitmarkt.nl

  • 40 jaar startsein van het culturele seizoen

    De Uitmarkt is al 40 jaar hét startsein van het Nederlandse culturele seizoen. De website van de Uitmarkt was aan een grondige modernisering toe. Parkers is al lang betrokken bij de online uitingen van de Uitmarkt. Ook hebben we de beheer tool voor de producent van de Uitmarkt ontwikkeld. Veel kennis en ervaring waardoor Amsterdam Marketing aan Parkers vroeg om aan dit project inhoud en vorm te geven.

    Een van de hoofddoelstellingen voor de nieuwe website was ‘mobile first’. De informatie over het programma en de deelnemers aan de informatiemarkt moet voor een groot deel via online media bij de bezoekers van de Uitmarkt terecht komen en uiteindelijk gaan resulteren in minder papier. Dit vereiste een duidelijke interactie, een helder responsive design en slimme technieken om de vele data zo efficient en snel mogelijk te presenteren.

    Het campagnebeeld werd ontwikkeld door Joost de Haas en is geheel geïntegreerd in de website.